Subject: FW: Suplushooaeg
From: Taavi Valgmäe <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Maarja Kudrjavtseva" <[email-masked]>
Date: Mon, 5 May 2025 13:32:17 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadan seirekalendri kooskõlastamiseks:

19.05 (hooajaeelne)

02.06

25.06

07.07

28.07

11.08

Taavi Valgmäe
ehitus- ja kommunaalosakonna juhataja
ehitus- ja kommunaalosakond
Viimsi vallavalitsus
+372 5623 2830

www.viimsi.ee <http://www.viimsi.ee>

From: Kätlin Lahi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, May 5, 2025 10:01 AM
To: Viimsi Vallavalitsus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Suplushooaeg

Tere!

Suplushooaeg hakkab vaikselt lähenema ja sellega seoses uurin, kas soovite
ka sel suplushooajal koostada seirekalendri ning tellida veeproovide
võtmise Terviseameti Rahvatervise laborist? Terviseameti Rahvatervise
labor pakub välja järgnevad kuupäevad, mil neil on võimalik käia Viimsi
vallas asuvatest supluskohtadest (Haabneeme ja Randvere) veeproove võtmas:

19.05 (hooajaeelne)

02.06

25.06

07.07

28.07

11.08

Kui Teile eelnevad kuupäevad sobivad, siis teen Teile ettepaneku esitada
seirekalender Terviseametile kooskõlastamiseks e-posti aadressile
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Kätlin Lahi

vaneminspektor (keskkonnatervis)

Põhja regionaalosakond

+37253474619

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.terviseamet.ee <http://www.terviseamet.ee/>

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.